אירועי בריאות ופעילויות וולנס בארגונים ובעסקים

בריאות הפכה לעדיפות עליונה עבור ארגונים ועסקים רבים מכיוון שהם מכירים ביתרונות של תמיכה בבריאות וברווחה של עובדיהם. פעילויות וולנס בארגונים הולכים ותופסים תאוצה.

בריאות הפכה לעדיפות עליונה עבור ארגונים ועסקים רבים מכיוון שהם מכירים ביתרונות של תמיכה בבריאות וברווחה של עובדיהם וביתרונות של פעילויות וולנס. תוכניות רווחה לעובדים הוכחו כמשפרות את מעורבות העובדים, מפחיתות היעדרויות ומגבירות את הפרודוקטיביות. אירועי בריאות ופעילויות וולנס בארגונים ובעסקים יכולים ללבוש צורות רבות, משיעורי כושר במשרדי החברה ועד סדנאות מגוונות לבריאות בטבע ואפילו אירועים הכוללים לינה בסגנון ריטריט וולנס.

שיעורי כושר המשרדי החברה הם אחד מאירועי הבריאות הפופולריים ביותר בארגונים ובעסקים. חברות רבות מציעות שיעורי יוגה, פילאטיס או שיעורי כושר אחרים במשרד כדי לעודד את העובדים להישאר פעילים ולהפחית את הלחץ. שיעורים אלה יכולים להיות מוצעים לפני או אחרי העבודה ואפילו לפעמים במהלך הפסקות צהריים, מה שהופך את זה לנוח עבור העובדים להשתתף. שיעורי כושר במשרד יכולים גם להיות דרך נהדרת לבנות קשרים עמוקים ואחווה בין עמיתים לעבודה וליצור תחושה של קהילה במקום העבודה.

סדנאות וולנס שונות גם הן הפכו להיות פופולריות מאוד בארגונים ובעסקים. סדנאות וולנס שונות יכולות לעסוק בנושאים כמו ניהול מתחים, עבודה בצוות, מיינדפולנס וחוסן בעת לחץ והן יכולות לשלב פעילויות וולנס שונות כגון; אמבטיית קרח, סדנת צלילים מרפאים, סדנאות כתיבה וציור אינטואטיבי וכד'.  סדנאות אלה יכולות להיות מוצעות במשרדי החברה או במתחם מושכר המיועד לפעילויות בסגנון ואפילו באופן וירטואלי ויכולות להיות משאב יקר ערך עבור עובדים המתמודדים עם בעיות שונות בעבודה.

הטמעת אכילה בריאה, תזונה מועילה ושיעורי בישול הם גם מפעילויות הוולנס היותר מבוקשים בארגונים ובעסקים. ניתן לבנות תפריטים וסל קניות עם ערכים תזונתיים בריאים יותר אשר תמיד יהיו לעובדי החברה. סדנאות על אכילה בריאה ותזונה נכונה כדי לעזור לעובדים לבצע בחירות מזון טובות יותר ולשפר את בריאותם הכללית. סדנאות אלה יכולות להיות דרך מצוינת להציג לעובדים מתכונים בריאים חדשים וטכניקות בישול. חברות מסוימות אפילו מציעות שיעורי בישול במשרד, שבהם העובדים יכולים ללמוד להכין ארוחות בריאות יחד.

שבוע וולנס בארגונים ובעסקים. יצירת ירידי בריאות המפגישים מגוון ספקי וולנס ואורח חיים בריא ונותני שירותים, כגון מרכזי כושר, תזונאים ואנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש. העובדים יכולים ללמוד על משאבי ושירותי בריאות שונים הזמינים להם ולקבל הזדמנות להשתתף בבדיקות והערכות בריאות. שבוע ולנס יכול להטמיע דרכי פעולה ושינוי תפיסה אצל עובדי החברה.

יצירת קבוצות הליכה או ריצה הן גם פעילויות בריאות היכולות להתאים בארגונים ובעסקים. קבוצות אלה יכולות להיות דרך מצוינת לעודד עובדים להישאר פעילים ולשפר את בריאות הלב ואיזון לחץ הדם שלהם. ניתן לארגן קבוצות הליכה או ריצה בהפסקות צהריים או לפני או אחרי העבודה. קבוצות אלה יכולות גם להיות דרך מצוינת לבנות אחווה בין עמיתים וליצור תחושה של קהילה במקום העבודה.

הפינוק האולטימטיבי לאירועי וולנס בארגונים ובתי עסק הוא עיסויים ומתחם ריפוי אלטרנטיבי המשלב תמיכה רגשית ופיזית, היכרות עם שמנים טיפוליים וכד'. חברות רבות משלבות מתחם עיסויים וריפוי הוליסטי במשרדי החברה כדי לעזור לעובדים להפחית את הלחץ ולשפר את רווחתם הכללית. מפגשים אלה יכולים להיות דרך מצוינת לספק לעובדים הפסקה מרגיעה במהלך יום העבודה ולעזור להם להיטען באנרגיות מחודשות.

תמריצים ואתגרים יכולים גם להיות דרך מצוינת לעודד עובדים להשתתף באירועי בריאות ופעילויות וולנס. חברות יכולות להציע תמריצים, כגון מנויים לחדר כושר או חטיפים בריאים, לעובדים המשתתפים בפעילויות בריאות או משיגים יעדי בריאות מסוימים. אתגרים, כגון אתגרי צעדים או אתגרי הרזיה, יכולים גם להיות דרך מצוינת לעודד עובדים להישאר פעילים ולבצע בחירות אורח חיים בריא. אך כיום מה שבאמת מדרבן עובדים זאת העובדה שהפעילויות והסדנאות יסייעו להם ויהפכו את חייהם לבריאים יותר וכן יעניקו להם כלים להתפתחות אישית.

לסיכום, אירועי בריאות ופעילויות וולנס בארגונים ובעסקים יכולים להיות משאב יקר ערך עבור עובדים המעוניינים לשפר את בריאותם הכללית ואת רווחתם. בין אם מדובר בשיעורי כושר, יוגה או פילאטיס במשרדי החברה, סדנאות וולנס לבריאות רגשית ופיזית או סדנאות תזונה בריאה והטמעת הרגלי אכילה מייטיבים, ישנם סוגים רבים ושונים של אירועי בריאות ופעילויות וולנס שניתן להציע במקום העבודה ואף מחוץ למשרד לעובדי החברה. על ידי מתן עדיפות לרווחת העובדים, חברות יכולות ליצור כוח עבודה בריא יותר, מאושר יותר ופרודוקטיבי יותר.

מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וליצור יחד איתנו את האירוע וולנס המתאים לכם ולעובדי החברה.

שתפו את המאמר